Odpowiedzi

2010-03-28T10:39:45+02:00
W imieniu dyrekcji, mam zaszczyt serdecznie zaprosić prof. Jana Miodka na obchody Tygodnia Kultury Języka, który będzie trwał od dnia 13 marca do 17 marca w naszej szkole, przy ulicy............(wpisz ulicę) w ..............(wpisz miasto) od godziny 17.00.
Przewodniczący Samorządu Szkolnego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T10:42:54+02:00
Zaproszenie dla prof. Miodka
Szanowny Panie profesorze, w imieniu organizatorów obchodów Tygodnia Kultury Języka Polskiego, chciałabym bardzo serdecznie zaprosić Pana na tą imprezę. Przybycie tak wielkiego autorytetu w tejże dziedzinie byłoby dla nas wielkim zaszczytem i wielką radością. Tydzień Kultury Języka Polskiego rozpocznie się uroczystą galą, 20 maja bieżącego roku o godz.10.30 w Teatrze Muzycznym na ulicy Bacha w Warszawie.
Serdecznie proszę o zaszczycenie nas swą obecnością.

liczę na naj ;*