Odpowiedzi

2010-03-28T10:42:21+02:00
A) 0,1x+0,2 =-0,3
0,1x = -0,3 - 0,2
0,1x= -0,5/0,1
x=-5

b)0,25x+0,4=0,35
0,25x = 0,35 -0,4
0,25x = -0,05/0,25
x=-0,2

c)1-0,2x= -0,3x
-0,2x+0,3x=1
0,1x=1/0,1
x=10

d)0,01x-1=0,1x-0,1
0,01x-0,1x = -0,1 + 1
-0.09x = 0,09/(-0,09)
x= -1
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T10:48:13+02:00
A) 0,1x + 0,2 = -0,3
0,1x= -0,3 - 0,2
0,1x= -0.5 / 0,1
x= -5
b) 0,25x + 0,4 = 0,35
0,25x = 0,35 -0,4
0,25x = - 0,05 / 0,25
x= - 0,2
c) 1 - 0,2x = - 0,3x
-0,2x + 0,3x = -1
0,1x = -1 / 0,1
x = -10
d) 0,01x - 1 = 0,1x - 0,1
0,01x - 0,1x = -0,1 + 1
-0.09x = 0,9 / ( -0,09 )
x = -10

Mam nadzieję, że pomogłam :)
1 5 1
2010-03-28T10:49:29+02:00
A) 0,1x+0,2= -0,3
0,1x=-0,3-0,2
0,1x=-0,5 /*10
x=-5

b) 0,25x+0,4=0,35
0,25x=0,35-0,4
0,25x=-0,05 /*4
x=-0,2

c) 1-0,2x= -0,3x
1=-0,3x+0,2x
1=-0,1x /*10
x=10
d) 0,01x-1=0,1x-0,1
0,01x-0,1x=-0,1+1
-0,09x=0,9 /*-100
9x=-90 /:9
x=-10
1 5 1