1) 32,02 : 0,9 =
14, 4 : 1,2 =
246 : 0,6 =
473 :1,1 =
288 : 0,12 =
3, 57 : 0,05 =
14,5 : 0,25 =
54,6 : 1,05 =
16 x 7,08 =
2,3 x 5,63 =
0,7 x 0,02 =
100 x 4,7002 =
8,50 x 1,5 =
2) Trzeba rozwiązać równanie i obliczyć "a"
A: 19,6 = 8,05
A: ?

3

Odpowiedzi

2010-03-28T10:47:07+02:00
32,02 : 0,9 =35,57
14, 4 : 1,2 =12
246 : 0,6 =410
473 :1,1 =430
288 : 0,12 =2400
3, 57 : 0,05 =714
14,5 : 0,25 =58
54,6 : 1,05 =52
16 x 7,08 =13,28
2,3 x 5,63 =12,949
0,7 x 0,02 =0,014
100 x 4,7002 =470.02
8,50 x 1,5 =12,75
A: 19,6 = 8,05
A= 157.78
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T10:49:18+02:00
1) 32,02 : 0,9 =35,57
14, 4 : 1,2 =12
246 : 0,6 =410
473 :1,1 =430
288 : 0,12 =2400
3, 57 : 0,05 =71,4
14,5 : 0,25 =58
54,6 : 1,05 =52
16 x 7,08 =113,28
2,3 x 5,63 =12,949
0,7 x 0,02 =0,014
100 x 4,7002 =470,02
8,50 x 1,5 =12,75
2) Trzeba rozwiązać równanie i obliczyć "a"
A: 19,6 = 8,05
A=8,05*19,6
A=157,78
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T11:40:37+02:00
32,02 : 0,9 =35,58
14, 4 : 1,2 =12
246 : 0,6 =410
473 :1,1 =430
288 : 0,12 =2400
3, 57 : 0,05 =71,4
14,5 : 0,25 =58
54,6 : 1,05 =52
16 x 7,08 =113,28
2,3 x 5,63 =12,95
0,7 x 0,02 =0,01
100 x 4,7002 =470,02
8,50 x 1,5 =12,75