Zadanie dotyczy wiersza
Zad1.Podaj przykłady sytuacji z życia codziennego,w których ludzie zachowują się podobnie jak szczur opisany w bajce

Wiersz
Ignacy Krasicki,,Szczur i kot''
,,Mnie to kadzą''-rzekł hardzie do swego rodzeństwa
Siedząc szczyr na ołtarzu podczas naborzeństwa.
Wtem,gdy się dymem kadzidł zbtecznych zaksztusił
Wpadł kot z boku na niego,porwał i udusił.

2

Odpowiedzi

2010-03-28T10:49:11+02:00
Kiedy jakiś człowiek odnieśnie jakiś wielki sukces i zacznie się nim przechwalać .


liczę na nak
49 3 49
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T10:59:49+02:00
Np. gdy się ktoś czymś chwali to ktoś inny może go z zazdrości obgadywać za jego plecami i puszczać o nim nieprawdziwe plotki przez co ta osoba którą się obgaduje może mieć przez to poważne kłopoty


lub


jest taka sytuacja: pewna pani stoi i kolejce do kasy bankowej przeglądając się w lusterku. nagle wchodzą zamaskowani faceci i grożą że wszystkich pozabijają. ta pani nie zwraca na nich uwagi bo jest zbyt zajęta podziwianiem siebie w lusterku i biorą ją na zakładnicze. nagle wchodzi policja, i zaczyna strzelać. bandyci zabili zakładniczke.



tylko przerób to po swojemu, bo ja nie wiem czy to jest dobrze :-)))
7 3 7