Odpowiedzi

2010-03-28T10:47:53+02:00
Możesz list napisać do kolezanki o swoci wakacjach, o swoim jednym ciekawym dniu , o swoim chłpokau , albo o jakiejs dziewczynie z której beke cisniesz
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T10:48:02+02:00
Temat.?
list do koleżanki.?
np. może to być koleżanka zza granicy. zachęć ją do przyjazdu do polski i napisz kilka zabytkow twojego miasta ktore zwiedzicie..
mysle ze pomogłam
1 5 1
2010-03-28T10:48:03+02:00
Myślę że możesz napisać na temat swojej przyjaźni lub wakacji które spędziliście razem.Albo o tym co czeka was w gimnazjum :P
1 5 1