Znajdź,obliczając w pamięci:
a) liczbę o 30% większą od 10
b) liczbę o 20 % większą od 5
c) liczbę o 25% większą od 16
d) liczbę o 50% większą od 18
e) kwotę o 10% mniejszą od 50 zł
f) kwotę o 5% mniejszą od 40 zł
g) kwotę o 25% mniejszą od 12 zł
h) kwotę o 20% mniejszą od 35 zł
Z GÓRY DZIEKI ;)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T16:09:43+01:00
A) 13
b) 6
c) 20
d) 27
e) 45 zł
f) 38 zł
g) 9 zl
h) 28 zł
1 3 1
2009-10-30T16:11:32+01:00
A) liczbę o 30% większą od 10 = 13

b) liczbę o 20 % większą od 5 = 6

c) liczbę o 25% większą od 16 = 20

d) liczbę o 50% większą od 18 = 27

e) kwotę o 10% mniejszą od 50 zł = 45zł

f) kwotę o 5% mniejszą od 40 zł = 38zł

g) kwotę o 25% mniejszą od 12 zł = 9zł

h) kwotę o 20% mniejszą od 35 zł = 28zł




:)
2009-10-30T16:12:06+01:00
A) 13
b) 6
c) 20
d) 27
e) 45
f) 38
g) 9
h) 28

:)