Odpowiedzi

  • duro
  • Początkujący
2010-03-28T11:00:17+02:00
-witam
-hej
-masz lekcje z poniedziałku bo mnie nie było
-no mam
-dużo pisania?
-najgorzej z polskiego
-to kiedy mi dasz
-za godzinke?
-nie pasuje mi
-chmmm to za pół godzinki porzyjde
-ok cześć lece do babci
-no pa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T11:03:36+02:00
Zależy jak długi i o czym ma być ten dialog
mam nadzieję że to pomoże

- Siema! - zawołał Krzysiek.
- O, cześć! - odpowiedział zaskoczony Wojtek. - Co ty tutaj robisz? Myślałem, że odrabiasz pracę domową.
- Żartujesz! Kto by się tym przejmował! - potrząsnął lekceważąco głową. - Mam ciekawsze rzeczy do roboty.
- Na przykład? - Wojtek był wyraźnie zaintrygowany.
- Umówiłem się z Zośką. Właśnie chciałem "zajść po nią" - odparł dumnie.
- Łał, stary! Gratulacje! A ja myślałem, że ona jest z Mateuszem - w jego oczach było widać zazdrość.
- Cześć, chłopaki! O czym gadacie? - usłyszeli za sobą dziewczęcy głos.
- Zosia, fajnie, że już jesteś - Krzysiek przybrał postawę macho.
- Taaa... - uśmiechnęła się szeroko. - To co, idziemy?
- Jasne - również wyszczerzył zęby. - Nara, Wojtas.
- Narka.
1 2 1