Odpowiedzi

2009-10-30T16:10:16+01:00
2009-10-30T17:11:40+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-30T20:09:54+01:00
Widać jak się znacie:D

skoro 20N, a jest 10N/kg(siła ciężkości) to masa 2kg.

Jak wciągacie do góry to cegła jakby ciągnie sprężyne w dół O te 6N/kg

W takim razie cegła naciska na sprężyne jeszcze 12N(6*2) w dół, czyli sprężyna pokaże 32N(20N+12N)

_____________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.