Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T10:58:28+02:00
80%x+60%*4=70%(x+4)
80x+240=70x+280
10x=40
x=4kg
22 2 22
2010-03-28T11:01:08+02:00
No nie wiem co tu dużo pisać :
jak mamy uzyskać 70%, a mamy 4 kg 60 %, no to do tych 4 kg nalezy dodac 4 kg 80 % i uzyskamy 4 kg 70 % ;)
ODP: 4 kg

P.S Czemu to zadanie jest w matematycznych, a nie w chemicznych? :P
17 1 17
2010-03-28T11:05:12+02:00
85% * x + 65% * 4 = 75% * (x+4)
0,85x+ 0,65*4 = 0,75x+ 0,75*4
0,85x + 2,6 = 0,75x + 0,4
0,1x = 0,4
x = 4

Myślę ze moja odpowiedz jest najlepsza :)
26 2 26