Wpisz brakujące słowa.

Utlenianie to łączenie się ........ z jakąś substancją. Może ono przebiegać wolno albo bardzo gwałtownie. Gdy przebiega gwałtownie , procesowi towarzyszy wydzielanie ........... i ............. i nazywamy go ..............

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T16:19:44+01:00
Utlenianie to łączenie się .tlenu. z jakąś substancją. Może ono przebiegać wolno albo bardzo gwałtownie. Gdy przebiega gwałtownie , procesowi towarzyszy wydzielanie .światła. i .ciepła. i nazywamy go .spalaniem.

Pozdro)
2009-10-30T16:34:12+01:00
Utlenianie to łączenie się .....atomu... z jakąś substancją. Może ono przebiegać wolno albo bardzo gwałtownie. Gdy przebiega gwałtownie , procesowi towarzyszy wydzielanie ......dużej ilości ciepła..... i ........światła..... i nazywamy go ...spalaniem...........
1 5 1