Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T11:20:40+02:00
A więc te różnice to:
Koran - święta księga Islamu, a w Prawosławiu jest nią Pismo Święte.
Kościół prawosławny uznaje siedem sakramentów: chrzest, bierzmowanie, eucharystię, pokutę, kapłaństwo, małżeństwo i namaszczenie olejami św., które niekoniecznie musi być "ostatnim namaszczeniem".
Kościół Prawosławny obejmuje tereny wschodu.
Każde państwo, w którym żyją wyznawcy prawosławia, posiada własny, niezależny, kościół autokefaliczny z patriarchą na czele.
1 5 1
2010-03-28T11:32:49+02:00
Prawosławie : pop, cerkiew, grabarka.
Islam : mufti, meczet, Bohoniki.


Pozdrawiam
1 5 1