Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T11:17:46+02:00
Zdrowych, radosnych i spokojnych
Świąt Wielkanocnych oraz
pomyślności w życiu zawodowym i osobistym
życzą... -i wpisz swoje imie
a tutaj masz po niemiecku

Gesunde, glückliche und friedliche
Ostern und
Erfolg im Berufs-und Privatleben
Wunsch np.Kamila
1 5 1
2010-03-28T12:09:53+02:00
Herzlich lade ich den Ortsvorsteher zu Ostern in die Pfarrei in Kiekrzu.Odb ein ędzie sich das des Tages 8 des Aprils um die Stunde 15.
1 1 1