Odpowiedzi

2010-03-28T11:24:22+02:00
Moja najlepsza koleżanka z klasy jest Stefania . Chodzi razem ze mną do klasy ,nosi okulary . Jest osobą szczupłą i wysoką. Jej cechą charakteru jest przede wszystkim koleżeństwo. To dobra i miła dziewczyna otwarta na ludzi. Często pomaga mi w trudnych sytuacjach. jest miła i sympatyczną osoba . Gdy ktoś potrzebuje pomocy wtedy zawsze może liczyć na jej pomoc bo ona zawsze każdemu pomoże.Według mnie jest to najantypatyczniejsza osoba w klasie. Życzę każdemu takiej przyjaciółki jak Stefania.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T11:24:28+02:00
Moją najlepszą koleżanką z klasy jest Stefania,która mieszka niedaleko mnie w Olsztynie.Często się odwiedzamy i spotykamy,oglądamy filmy i rozmawiamy na ciekawe tematy.Mogę jej powiedzieć wszystko i wiem, że dotrzyma tajemnicy.Jest bardzo ładna ma na nosie okulary w turkusowych oprawkach,które czasem zdejmuje.Mi wydaje się, ze lepiej wygląda w okularach,jest wtedy tak poważna.Wszyscy ją lubią, ponieważ jest bardzo sympatyczna i koleżeńska.Nigdy nie powie o nikim złego słowa i chętnie pomaga innym.Gdy złamałam nie dawno nogę, przychodziła do mnie co dziennie i tłumaczyła mi wszystko i przynosiła zeszyty, żebym nie miała zaległości.Potem kiedy wróciłam do szkoły pomagałam mi chodzić po schodach i dotrzeć tam gdzie tylko chciałam.Zawsze można na nią liczyć i wiem, że mnie nie zawiedzie nawet w najtrudniejszej sytuacji.Lubię spędzać z nią czas, nasi rodzice to zauważyli i postanowili wysłać nas razem na obóz w lato.Obie już nie możemy się doczekać.To będzie niesamowita przygoda.

Mam nadzieje, że pomogłam :)
1 5 1