Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T16:22:27+01:00
Zarówno druty telefoniczne, jak i szyny zwiększają swoje wymiary pod wpływem ciepła. Jest to rozszerzalność cieplna substancji.

Pozdro)
2 5 2
2009-10-30T16:23:00+01:00
Poniewaz jest to z metalu i sie rozgrzewa nabiera elastycznosci
2 3 2
2009-10-30T16:23:57+01:00
Ponieważ cząsteczki rozszerzają się i kurczą
druty Zwisają bo tak je układają by nie popękały zimą
1 1 1