Odpowiedzi

2009-10-30T16:30:03+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Wnioskuję, że moneta ma 2,3cm średnicy.
Więc promień (r) ma: 2,3cm/2=1,15cm
Więc obwód = 2*3,14*r= 7,222cm
Więc po 2 obrotach przebędzie drogę= 2*7,222cm=14,444cm
52 3 52
2009-10-30T16:30:18+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Obwod=πd=π*2,3cm=7,222cm

po dwoch obrotach

s=2*obw=2*=7,222cm=14,444cm

Odp s=14,444cm

28 3 28
Nie ma potrzby liczyć promienia bo liczba Ludolfina to obw/srednice
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T16:32:10+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
R=2.3:2=1.15
1.15*2π=2.3π
2.3*3.14=7.322*2≈14.5cm
74 4 74