Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T11:42:37+02:00
A) 10-5>0
11-5>0
15-5>0
20-5>0
157-5>0

b)(-5)-(-20)>0
(-5)-(-25)>0
(-5)-(-145)>0
(-5)-(10)>0
(-5)-(18)>0

c)10-(-2)>0
12-(-2)>0
13-(-2)>0
15-(-2)>0
5-(-2)>0
1 5 1
2010-03-28T11:55:05+02:00
A) 8-5>0
12-5>0
15-5>0
33-5>0
159-5>0

b)(-5)-(-20)>0
(-5)-(-199)>0
(-5)-(-125)>0
(-5)-(110)>0
(-5)-(188)>0

c)11-(-2)>0
61-(-2)>0
19-(-2)>0
21-(-2)>0
91-(-2)>0
2 3 2