Odpowiedzi

2010-03-28T11:45:45+02:00
Kochane przedszkolaki, powinnyście myć ręce żeby:
- nie chorować, bo na rękach są bakterie
- jedzonko było czyste, i nie było w nich tego, co macie za pazurkami i na rączkach ( piasek i ziemia )
- nie bolał was brzuszek, bo bierzecie do buzi dłonie, na których mogą być robaczki ;)

pojęcia nie mam, bo właściwie ten brzuszek, to do chorób można zaliczyć...
ale i tak liczę na naj... ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T12:01:23+02:00
Kochane przedszkolaki, powinnyście myć ręce żeby :
Nie być chore ... poprzez brudne ręce przenosi się dużo zarazków a wy na dodatek jesteście jeszcze małe i nie jesteście tak silne aby walczyć za każdym razem z takimi chorobami.
Po drugie lepiej będziecie się czuć gdy będziecie mieć czyste rączki ... Miło jest kiedy bawicie się i cały czas kleją wam się ręce .? Na pewno nie .! Dlatego dla własnego komfortu powinniście zadbać o higienę rąk.
Po trzecie ręce to wasza wizytówka .! Kiedy poznajemy kogoś nowego patrzymy mu na ręce i oceniamy czy są czyste czy też nie .!! Dlatego sami zawsze też powinniśmy myć i dbać o swoje dłonie .!