Odpowiedzi

2010-03-28T11:48:45+02:00
Do trzech razy sztuka - A wiec nie warto się od razu poddawac

Nieszczęście chodzą parami - A więc złe chwile spadają na nas w większym gronie, a nie tylko jedna.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T11:51:23+02:00
Gdzie kucharek sześc tam nie ma co jeśc-
Gdzie się dwóch bije, tam trzeci korzysta-
Jedna jaskółka wiosny nie czyni-
Do trzech razy sztuka-
Każdy kij ma dwa końce-
Kto pierwszy, ten lepszy-
8 3 8