Odpowiedzi

2010-03-28T11:58:55+02:00
Moim zdaniem Bilbo Baggnis był bohaterem , ponieważ świadczy o tym wiele zdarzeń z książki np. , gdy uratował przyjaciół od napaści pająków, czy wymyślił ucieczkę z lochów za pomocą beczki.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T12:03:20+02:00
Nie jestem pewna czy to to ale napisze. Ponieważ nie dawno miałam lekturę "Hobbit, czyli tam i z powrotem ' to napisze tyle ile pamiętam o "Bilbie Bagginsie '

Bilbo Baggins- Bohater główny, hobbit - postać wymyślona przez autora powieści. Jest wielbicielem wygód i smakoszem. Wyrusza na wyprawę pod przymusem. Jest odważny, w drużynie zajmuje stanowisko włamywacza, czyli kogoś odpowiedzialnego za przewidywanie niebezpieczeństw, znajdywania bezpiecznych dróg i rozwiązywania trudnych problemów.

Mam nadzieję, że o to chodziło .. I że ci pomogłam ;]

Moim zdaniem to Bilbo był bohaterem .. !
3 5 3