Odpowiedzi

2010-03-28T11:56:55+02:00
Byc czyimś oczkiem w głowie
bez zmróżenia oka
byc komuś solą w oku
widac coś gołym okiem
świecic w oczy
klapki ma ktoś na oczch
miec blielmo na oku
miec kogoś /coś na oku
miec uszy i oczy otwarte
mydlic komuś oczy
na naszych oczch
na ładne oczy
na pierwszy rzut oka
na własne oczy
nie spószczac z kogoś oczu
nie wierzyc własnym oczą
oko cyklonu
oko komuś zbieleje
oko za oko
wpaśc komuś w oko
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T11:59:25+02:00
Mieć oczy szeroko otwarte - zwracać na wszystko uwagę

oczy się komuś otworzyły - uświadomić coś komuś

patrzeć spod oka

rzycić okiem

być oczkiem w głowie - mieć szczególne przywileje

cielęce oczy - bezmyślne spojrzenie

pójśc gdzie kogoś oczy poniosą

coś kłuje kogoś w oczy

maślane oczy

mieć bielmo w oczach

mieć piaske w oczach

powiedzieć coś komuś prosto w oczy

nie wierzyć włąsnym oczom

otworzyć komuś oczy

przymknąc nacoś oczy

robić do kogoś słodkie oczy

rosnąć w czyich oczach


troszke więcej od 15 . ! pozdrawiam . ; dd
7 4 7