Odpowiedzi

2009-10-30T17:19:10+01:00
"Tylko nieobecni są najbliżej" ks. Jan Twardowski

Zgadzam się z słowami Jana Twardowskiego "Tylko nieobecni są najbliżej". Wyobraźmy sobie tzw. "niebo gdzieś w chmurach " .Gdy moja babcia mieszkała np. nad morzem a ja w górach to miała do mnie bardzo daleko.Gdy umrze jest cały czas przy mnie.Nie potrzebuje samochodu, pociągu.Pomaga mi w trudnych chwilach,a poza tym wierzymy, ze i tak się z np. babcią jeszcze spotkamy w "niebie".
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T18:38:21+01:00
Cmentarz - miejsce rozpaczy i nadziei

Cmentarz. Często mówi się o nim jako miejsce rozpaczy. Jest tak naprawdę, ponieważ wspominamy tam naszych zmarłych bliskich. Jednak jest to również miejsce nadziei. Nadziei na spotkanie ich w niebie. Nadziei na życie przy Bogu. Nadziei na życie wieczne. Jest to miejsce rozpaczy i nadziei. Czujemy tam smutki z powodu śmierci naszych zmarłych. Smutki przez przypomnienie sobie jak się czuliśmy gdy dowiadywaliśmy się, że zginął nam wujek, matka, czy dziadek. Ale jest to również miejsce nadziei na spotkanie ich w niebie.

Mam nadzieje, że pomogłem. A i proszę o wybór na najlepsze.:)
2 5 2