Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T16:48:58+01:00
Stroje w tych latach były urozmajcone i bardzo odważne ...
były to przede wszystkim stroje o urozmaiconych kolorach .
koszule flanelowe dzwony z bistoru ...luzacki styl
2009-10-30T16:49:21+01:00
Licealiści nosili berety z czerwonym paskiem ,uczniowie technikum z zielonym,na poczatku lat 80 -moda mini,pod koniec wracało maxi i midi, buty na koturnach,spodnie dzwony,spódnice bananówy,w polsce kolorystyka ograniczona,dominowały kolory szare i brąz,
2009-10-30T20:57:39+01:00
Moda młodzieżowa - lycra to przecież wynalazek przełomu '70/'80,
najpopularniejsza własnie na początku dekady
getry to samo - obowiążkowy element stroju aerobowego
lat '80, przenoszony na ulice, gdzie najcżęściej łączony był z czarnymi butami
typu baletki czy czerwonymi, bijącymi po oczach czółenkami i halkowymi lub
dżinsowymi spódniczkami.
a piramidy modne były na przełomie '70/'80, szybko wyparte
przez 'marchewy', czyli zupełne przeciwieństwo:)
1 5 1