Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T16:51:04+01:00
Sześć i dziewięć dziesiątych
czternaście i sześćdziesiąt dwie setne
dziewiędziesiąt i trzydzieści siedem setych
czterdzieści pięć i jedna setna
trzydzieści sześć i sto dwadzieścia cztery setne
osiem dziesiątych
trzydzieści sześć setnych
sto dwie tysięczne
tso pięć i pięć setnych
cztery i siedemstet dwadzieścia tysięcznych
czterysta cztery i czterysta cztery tysięczne
3 4 3
2009-10-30T17:01:22+01:00
6,9 - sześć całych i dziewięć dziesiątych
14,62 - czternaście całych i sześćdziesiąt dwa setne
90,37 - dziewięćdziesiąt całych i trzydzieści siedem setnych
45,01 - czterdzieści pięć całych i jedna setna
36,124 - trzydzieści sześć całych i sto dwadzieścia cztery tysięczne
0,8 - osiem dziesiątych
0,36 - trzydzieści sześć setnych
0,102 - sto dwa tysięczne
105,05 - sto pięć całych i pięć setnych
4,720 - cztery całe i siedemset dwadzieścia tysięcznych
404,404 - czterysta cztery całe i czterysta cztery tysięczne
2 3 2