Czy to prawda:
W 1308 roku Wladyslaw Lokietek odzyskal Pomorze Gdanskie<je4sli nie to jak brzmi poprawna odp>


Ktore zdanie jest fałszywe:
a)W 1466r. Kazimierz Jagiellonczyk wydal akt inkorporacji Prus do Polskki
b)W 1454r. Kazimierz Jagiellonczyk wydal akt inkorporacji Prus do polski
c)W 1454r. rozpoczela sie woja trzynastoletnia



Uporzadkuj chronologicznie nastepujace wydarzenia:
a)koronacja Karola Wielkiego na cesarza
b)Bitwa pod Warna
c)Upadek Cesarstwa Zachodniorzymskiego
d)ucieczka Mahometa z Mekki do Medyny


Z gory dzieki;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • fame
  • Początkujący
2010-03-28T12:19:19+02:00
Zadanie 1.
zdanie jest fałszywe

Zadanie 2.
zdanie a) jest fałszywe

Zadanie 3.
c, d, a, b od najstarszego do najnowszego.
3 2 3
2010-03-28T12:52:32+02:00
A) fałszywe
c) fałszywe
3 2 3