"Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od was nie wymagali" - mówił Jan Paweł II do młodzieży. Który/którzy bohater/bohaterowie lektur postępował
/ postępowali zgodnie z tym wezwaniem Papieża? Podaj autora i tytuł 5 takich lektur. Lektury te muszą być na poziomie gimnazjalnym.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T16:58:10+01:00
Jan "Rudy" Bytnar , Aleksy "Alek" Dawidowski, Tadeusz "Zośka" Zawadzki - "Kamienie na szaniec" Aleksander Kamiński
Marcin Borowicz, Andrzej Radek, Bernard Zygier - "Syzyfowe prace" Stefan Żeromski
a wiecej to nie wiem :/
9 2 9
2009-10-30T19:58:19+01:00
'Kamienie na szaniec' Młodzież walczyła za wolność Polski, ryzykowali swoim życiem, chociaż nie musieli.


4 3 4