Odpowiedzi

2010-03-28T12:31:23+02:00
Cześć Olu! Bardzo się cieszę, że znów się spotykamy. Wczoraj byłam na wystawie w muzeum, która dotyczyła szpiegostwa. Bardzo mi się podobała! To było niesamowite przeżycie, szczególnie, że szpiegowskie przedmioty widziałam po raz pierwszy w życiu. Można tam było zobaczyć wszystko: od najprostszych rzeczy-gazet, okularów po auta szpiegowskie, dokumenty. Najbardziej podobała mi się walizka i książka z ukrytą kamerą. Cieszę się, że byłam na tej wystawie. Na prawdę bardzo mi się podobała!
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T12:46:59+02:00
Pewnego dnia ,gdy przyszłam do domu ze szkoły mama oznajmiła mi,że jedziemy nad morze bardzo się ucieszyłam z tej wiadomości.Był to mój pierwszy wyjazd tak daleki mama powiedziała ,że mam się szybko pakować bo jutro wyjeżdżamy.Pobiegłam do swojego pokoju i zaczełam się pakować skończyłąm się pakować a na zajutrz z samego rana wyjechaliśmy.Podróż trwała bardzo długo,gdy dojechaliśmy poszliśmy do hotelu by się wynająć pokoje.Pierwszego dnia postenowiłam odpocząć i zostać w hotelu następnego dnia przebrałam się w strój kompielowy i pobiegłam na plaże spędziłam tam cały dzień bardzo mocno się opaliłam.Ostatniego dnia,gdy ostatni raz wyszłam na spacer po plaży spotkałam chłopaka bardzo się polubiliśmy bardzo duzo się o nim dowiedziałam.Niestety mysiałam juz wracać do domu postanowiliśmy zostać w kontakcie.Tych wakacji nigdy nie zapomne było to dla mnie niezwykła przygoda.


3 4 3