Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T12:41:03+02:00
"Bój się Boga – idź do czarta. "
"Niech się dzieje wola Nieba. "
"Hej! Gerwazy! daj gwintówkę,
Niechaj strącę tę makówkę! "
"Idź serdeńko, bo Cię trzepnę. "
"Wprzódy słońce w miejscu stanie!
Prędzej w morzu wyschnie woda,
Nim tu u nas będzie zgoda. "
"Kto już w grobie jedna nogą,
Na tym groźby nic nie mogą. "
"Nie ma złego bez dobrego. "
"Niech się dzieje wola nieba,
Z nią się zawsze zgadzać trzeba. "

mam nadzieję, że się przyda ;)
2010-03-28T12:43:44+02:00
"mocium panie"
"jeśli nie chcesz mojej zguby,krokodyla daj mi luby"
"niech się dzije wola nieba,z nią się zawsze zgadzać trzeba "