Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T12:26:41+02:00
Plankton - śledź - żarłacz
zboże - mysz - lis
larwa owada - ptak (wymyśl) - kuna
2 2 2
2010-03-28T12:29:33+02:00
Mysz-jaszczurka-sowa
kijanka-szczupak-czapla-lis
jaszczurka-jastrząb-niedżwiedź

pozdrawiam ;D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T12:31:29+02:00
Kwiat - motyl - żaba - bocian
dąb - kornik - dzięcioł - jastrząb
fasola - mszyce - biedronka - pająk

myślę, że choć trochę pomogłam ;)
Pozdrawiam.
4 3 4