Odpowiedzi

2010-03-28T12:29:23+02:00
Silnik elektryczny,prądnice,głośniki, dzwonki, styczniki,huty (przenoszenie złomu żelaznego),stocznie (transport blach stalowych),instalacje alarmowe
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T12:29:36+02:00
Zastosowania elektromagnesów:
Silnik elektryczny, konstrukcja dysku twardego,
miernik elektryczny, dzwonek elektryczny,
transformator, bezpieczniki domowej instalacji.
4 4 4