Odpowiedzi

2010-03-28T12:31:07+02:00
Nie wszystkie owoce są smacze, ponieważ nie, które są zepsute
2010-03-28T12:53:16+02:00
Nie ponieważ każdy ma inne kubki smakowe które inaczej odbieraja smak
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T13:26:49+02:00
Pewnie że nie! To zależy od gustu człowieka co mu smakuje a co nie . Zresztą nie wszystkie owoce są smaczne, weźmy np. cytrynę czy ona jest słodka i pyszniutka? Nie! Jest kwaśna i dla większości ludzi nie za dobra ( w smaku). Ale jest za to zdrowa. jednak większość owoców jest doskonałą przekąską zamiast słodyczy , też są słodkie , a poza tym " uzbrojone " w witaminy . No bo kto nie lubi jabłka, truskawki czy mandarynki? :D
5 3 5