Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T17:15:57+01:00
Moim zdaniem wiara w jezusa chrystusa pomaga wyjaśnić nam tajemnicę śmierci poprzez przekazy przodków ,terminy,wyko[paliska.Jest to ważny element w życiu człowieka ponieważ codzienną modlitwą i eucharystią możemy zapewnić sobie miejsce na tzw."drugim świecie"np.możemy isć do nieba a nie do czyścca lub piekła.Tak na prawdę nasza wiara odzwierciedla nam nasz charakter siłę woli i przekonanie że coś takiego istnieje...

:)
3 5 3
2009-10-30T17:23:55+01:00
Ponieważ On zmarł za nasze grzechy żebyśmy mogli być od nich wolni jeśli tylko chcemy, robiąc to sprawił że ludzie którzy w Niego uwierzą potwierdzą to przez chrzest i będą Go naśladować dostąpią życia wiecznego.

Do odp kolegi Czyściec nie istnieje :) Jeżeli by istniał mówiło by o nim Pismo Święte, On jest tylko wymysłem z jednego z soborów i przyjętym w katolicyźmie, w chrześcijaństwie go nie ma
2 5 2
2009-10-30T18:43:46+01:00
Moim zdaniem wiara w Jezusa Chrystusa pomaga nam zrozumieć tajemnice śmierci, poprzez mękę Pana Jezusa na krzyżu. Pomógł nam zrozumieć, że istnieje piekło, niebo oraz czyściec. Oddał swoje życie za grzech wszystkich ludzi.
3 5 3