1.Wyjaśnij , dlaczego mimo zagrozenia wybuchami ludzie zyją w pobliżu wulkanów
2.Wybierz miasto leżące w krajobrazie śródziemnomorskim , będące atrakcją turystyczną . na podstawie różnych źródeł informacji opisz znajdujące się tam obiekty zabytkowe

2

Odpowiedzi

2010-03-28T12:48:48+02:00
1.
Ponieważ może ich nie stać na kupno domu gdzie indziej ( dziuałki w pobliżu wulkanów są anie )
wulkan to miejsce gdzie można wydobywać siarkę co pozwala miejscowym na zarobek
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T12:49:57+02:00
Znam tylk odp.na 1)
Ludzie pomimo zagroyenia zyja niedaleko wulkanow,gdyz znajduja sie tam najzyzniejsze gleby i otaczaja ich piekne widoki.
2 3 2