Odpowiedzi

2010-03-28T12:43:04+02:00
To znaczy że się różnią np.gatunkiem i że jest zróżnicowanie
22 2 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T13:05:30+02:00
To znaczy że występuje wiele rodzajów zwierząt. Na polu występują zarówno ptaki , ssaki jak i owady. Ale nie masz tylko np. krów lecz świnie,kury i tym podobne. Należą, prawda, do tej samej grupy ssaków, lecz różnią się między innymi wyglądem, pożywieniem, czy choćby stylem życia. Świat zwierząt jest baardzo różnorodny i dzieli sie ( ssaki) na np. ze względu na pokarm:
- mięsożercy ( np. drapieżnicy -lew)
- roślinożercy ( np. krówka xD)
- padlinożercy ( sęp, hiena)
- czy filtratory ( np. małża)

No to by było na tyle pozdrawiam :)
3 4 3