Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T12:45:48+02:00
Ob=x+(x-4)+(x-8)
Ob=3x-12
P=1/2*(x-4)(x-8)
P=1/2(x²-8x-4x+32)=1/2(x²-12x+32)
2010-03-28T12:49:11+02:00
Obwód:
x+(x-8)+(x-4)=3x-12

pole:
a*h/2

(x-4)*(x-8)/2=x do kwadratu - 4x+24
2010-03-28T13:04:07+02:00
Ob= x- 4 + x - 8 + x= 3x - 12

P= (x - 4) * (x - 8) x(do kwadratu) - 8x - 4x + 32
2 = 2

ta dwójka na dole jest pod kreską ułamkową(całe działanie to ułamek),
tylko trzeba ją przesunąć pod działanie i dorysować kreskę:)