Przetłumacz na j. polski:
Ich habe kein eigenes Zimmer, sondern teile es mit meinem alteren Bruder. Das ist blod und deshalb bin ich selten in dem Zimmer. Ich schlafe da oder mache hausaufgaben. Es ist eng- zwei Kleiderschranke, zwei Betten, zwei Schreibtische, zwei Bucherregale. Und dazu die Freunde von meinem Bruder, die laute Musik nóren. Mein Traum ist mein eingenes Zimmer mit tollen Móbeln und Ruhe.

3

Odpowiedzi

2010-03-28T12:44:04+02:00
Nie mam własnego pokoju, ale podzielić się nim z moim starszym bratem. To jest głupie i rzadko jestem w pokoju. I tam spać, czy zadania domowe. Jest to wąski dwa w szafie, dwa łóżka, dwa biurka, dwie książki na półkach. I znajomi mojego brata, głośno Noren muzyki. Moim marzeniem jest mój Niektóre pokoje urządzone z wielką skoordynowane i spokoju.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T12:44:05+02:00
Nie mam własnego pokoju, ale podzielić się nim z moim starszym bratem. To jest głupie i rzadko jestem w pokoju. I tam spać, czy zadania domowe. Jest to wąski dwa w szafie, dwa łóżka, dwa biurka, dwie książki na półkach. I znajomi mojego brata, głośno Noren muzyki. Moim marzeniem jest mój Niektóre pokoje z wielkiego spokoju i skoordynowane wystrój
1 1 1
2010-03-28T12:50:56+02:00
Nie mam własnego pokoju bo mam razem z moim starszym bratem .
To jest głupie bo rzadko przebywam w tym pokoju.
jest on wąski są dwie szafy , dwa łóżka , dwa biurka i dwie książki na półkach .
Mój brat i jego koledzy głośno słuchają muzyki.
Moim marzeniem jest mój duży własny pokój...

1 1 1