Odpowiedzi

2010-03-28T12:48:08+02:00
Beztroski, rodzinny, radosny, bezproblemowy,arkadyjski, idylliczny, kojący, sielankowy
Przykladem moze byc np sielankowe zycie, czyli zycie bez problemow, radosne, bez zmartwien. Wielu poetow odnosilo sie do sielanek w swojej tworczosci np kochanowski w piesni swietojanskiej o sobotce. Wychwalano ( kontrastycznie do miasta) zycie na wsi, ktore mialo byc beztroskie spokojne wprost wymarzone
16 4 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T12:50:50+02:00
SIELANKA
idylla , raj , szczęście , szczęśliwość , błogostan , szczęśliwa miłość , beztroskie życie

Sielanką można określić chwile szczęścia, beztroski. W dzisiejszym świecie np. wakacje ;)
10 4 10