Odpowiedzi

2010-03-28T12:51:08+02:00
100m=0,6C
1985-835=1150
1150/1-0=11.5
11.5×0.6=6.9
5C-6.9=-1.9
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T12:57:00+02:00
1985m n.p.m.-835m n.p.m. = 1150 m

1150m : 100m = 11,50
11,50 * 0,6 = 6,9

5-6,9=-1,9 st. C


Oblicz jaka temp. panuje na szczycie Świnicy (2300 m n.p.m.) gdy w Bukowinie Tatrzańskiej (900 m n.p.m.) wynosi +20 st C


2300 m n.p.m. - 900 m n.p.m. = 1400 m
0,6 st C - 100m
X - 1400 m
X= (1400m * 0,6 st. C) : 100 m
x= 8,4 st. C
20 st. C - 8,4 st. C= 11,6 st. C