Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T17:23:17+01:00
Duch Święty daje nam natchnienie do tego abyśmy swoim zachowaniem ukazywali Boga innym ludziom. Przychodzi do nas w sakramencie bierzmowania, który wymaga dojrzałości chrześcijańskiej. Dzięki Duchowi Świętemu otrzymujemy stan łaski uświęcającej, w której winniśmy przyjmować sakrament Eucharystii.
5 3 5
2009-10-30T18:05:50+01:00
Udziela nam darów, pomaga nam w podejmowaniu decyzji. Jest naszym sumieniem które mówi nie raz jak sie należy zachować w danej sytuacji. Działa motywując nas do wykonywania woli Bożej.
2 5 2