Odpowiedzi

2010-03-28T12:48:59+02:00
Na pewno przez 10
360:10=36
8400:0=840

zostaje 840 i 36
teraz widać, że da się przez 12
840:12=70
36:12=3

teraz już się nie da .

więc 12*10=120
8400:120=70
360:120=3
pasuje ;d
---------------------------------------------------------------
można też od razu, bo się to rzuca w oczy ;d

na pewno przez 120
360:120 = 3
8400:120 = 70

czyli to 120 ;d

można jeszcze :

360 | 2 *
180 | 2 *
90 | 2 *
45 | 5 *
9 | 3*
3 | 3
1

8400 | 2 *
4200 | 2 *
2100 | 2 *
1050 | 2
525 | 5 *
105 | 5
21 | 3 *
7 | 7
1


2 × 2 × 2 × 5 × 3 = 120
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T12:49:28+02:00

8400 :120=70
360:120=3

najierw mozesz podzielic przez 10 :) potem to juz latwo ci pojdzie:)
1 5 1