Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T12:51:35+02:00
A )

1l = 1000cm³
1000*13,5kg=13500g ( 13,5 kg )
1l rtęci waży 13500 g ( 13,5 kg )
b)

1l =1000cm³
92:1000=0,092dag
jeden cm³ tego oleju waży 0,092 dag
42 4 42
2010-03-28T12:51:38+02:00
A)1cm³=13,5g
1l=13500g=13,5kg

b)1l=92dag
1dm³=0,092dag=0,92g

myślę, że pomogłam ..
28 3 28
2010-03-28T12:55:44+02:00
1000 cm3 = 1 l
1 cm3 = 1 ml

a) 13,5 * 1000 = 13500g = 13,5kg odp.: 1 litr rtęci waży 15,5 kg.
1l = 1000ml
b) 92dag : 1000 = 0,092dag odp.: 1 cm3 oleju waży 0,092dag.
32 4 32