Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T17:49:19+01:00
Pustynia lodowa występuje w strefie podbiegunowej. Pustynie lodowe obejmują przeważające obszary pólnocnych wysp i archipelagów w Arktyce, oraz prawie całą Antarktydę.

zwrotnikowe: Sahara, Ar-Rub al-Chali, Wielka Pustynia Australijska oraz najsuchsze miejsce na Ziemi - pustynia Atacama, gdzie przez kilkaset lat nie spadła ani jedna kropla wody (Afryka OCZYWIŚCIE)

Pustynie nadmorskie - Namib, Atakama (pierwsza to Afryka, druga- Ameryka południowa)

kontynentalne- Gobi, Kara-kum, Takla-makan (1. Azja, 2. Azja, 3. Azja)

7 4 7
2009-10-30T18:12:58+01:00
Lodowa-piaszczysta ,kalahari
zwrotnikowa-wielka pustynia wiktori ,sahara
nadmorska-nomib ,atakama
kontynentalna-gobi , kanakum
4 2 4