Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T13:04:00+02:00
Świat zwierząt

Zwierzęta w różnych miejscach żyją
i wielką piękność w sobie kryją
Bo piękno ich w prostocie ujęte
pokazuje aspekty wdzięczności wzięte
Przecież pies najlepszy przyjaciel człowieka
Potrafi i dzień i noc całą nań czekać
Kotki potulne, słodziutkie zwierzaki
Świat zwierząt jest piękny, właśnie taki
To prawda, iż straszne także bywają
Niektórzy nawet bestiami je nazywają
Lecz nie oszukujmy się,my czyliż ludzie
bo też człowiek z człowiekiem żyje w obłudzie
A świat zwierząt ciągle dumnie kroczy
I ten stan rzeczy jest jak najbardziej uroczy
1 5 1
2010-03-28T13:15:44+02:00
Sama go pislaam kiedys na konkurs:)
1 1 1