Odpowiedzi

2010-03-28T12:59:59+02:00
- Wysoki poziom PKB
- wysoki poziom intrastruktury
- Dobra jakość życia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T13:02:50+02:00
-wielokulturowe społeczeństwo
-wysoka jakosc zycia ludzi:dobra opieka zdrowotna,poziom wykasztalcenia itp.
-duza wolnosc osobista i prawa polityczne
2010-03-28T13:04:13+02:00
A)tylko 5% ludzi trudni sie rolnictwem, wiekszosc zajmuje sie dzialem uslugi
b) wysoki PKB
c)dobrze rozwinięty przemysł (przetworczy, spozywczy , hutniczy, samochodowy, radiowy, rtv, wlokienniczy itd)