Odpowiedzi

2010-03-28T13:16:14+02:00
Wczoraj byłe(a)m na wycieczce w Krakowie.
Widzaiłem piękny wawel i najdłuższą rzekę
w Polscę, Wisłę.Widziałem wiele miast w Polsce,
ale to podobało mi się szczególnie było inne niż
wszystki inne, w których byłem.Miało w sobie taki
specyficzny klimat.Najbardziej podobały mi się sukiennice
i kościół Mariacki z którym wiąże się dosyć sławna legenda.
Na pewno do Krakowa będe często wracać

:) mam nadzieję, że
pomogłam
:***
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T13:27:07+02:00
22 lipca 2008r. klasa 4a pojechała na zieloną szkołę nad morze . Najpierw zwiedzaliśmy latarnię morską (była bardzo wysoka). Potem pojechaliśmy na hel . Następnie poszliśmy na plażę. Kasia opalała się , Ola i Kacper grali w piłkę , Marek pływał żabką , Kuba kraulem , a ja z moją przyjaciółka chlapałyśmy się wodą. Byliśmy tam pięć dni. Następnego dnia pojechaliśmy do parku. Były w nim huśtawki , karuzele, lodziarnia , przeszkody i piękne , wysokie drzewa. Następnie ja i moja przyjaciółka poszłyśmy się opalać. Reszta klasy pływała . Potem zrobiliśmy rundkę dookoła wydm. Niestety musieliśmy pojechać wcześniej. W drodze powrotnej wszyscy oprócz Oli czuli się dobrze . Ta wycieczka była bardzo atrakcyjna i na pewno nasza klasa zapamięta ją na długo. BARDZO PROSZĘ O NAJJ.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T13:28:50+02:00
Dnia 16 kwietnia 2009 roku o godzinie 8.00 wybraliśmy się wraz z wychowawczynią na wycieczkę klasową do Wrocławia .
Wyjechaliśmy autokarem spod szkoły. Czas w autobusie spędziliśmy bardzo miło, śpiewając znane piosenki . Po przybyciu na miejsce, wybraliśmy się do zoo . Podziwialiśmy piękne zwierzęta i przy okazji robiliśmy im zdjęcia . Następnie poszliśmy do muzeum, co również było bardzo interesujące . Zwiedziliśmy też rynek . I tam mieliśmy czas wolny- 2 godziny na zakupy . Oczywiście popędziliśmy do centrum handlowego , skąd wyszliśmy obładowani torbami . Wieczorem poszliśmy do multikina na świetny seans . Niestety po filmie musieliśmy wracać do domu . Powrót minął bardzo szybko , ponieważ większość drogi przespaliśmy .
Uważam, że wycieczka była bardzo udana i bardzo chciałabym się wybrać tam po raz kolejny.
2 5 2