Odpowiedzi

2010-03-28T13:03:50+02:00
Plaże Byron Bay,Przyroda Gór Błękitnych, Gór Śnieżnych i Grampians National Park, Księżycowe krajobrazy Coober Pedy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T13:13:13+02:00
1. Dziki półwysep jork
Jest to niebezpieczny teren, po którym należy poruszać się terenowym samochodem, a strażnika należy poinformować o pobycie w tym miejscu, ponieważ jest to bardzo, bardzo niebezpieczne miejsce
2.odludzie Alice Springs
Poprostu odludzie xD
3.dziobaki w dziczy Parku Narodowego Eungella
1 5 1