Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T13:04:20+02:00
W średniowieczu w centrum był Bóg, więc jednym ze szczegółów po którym można poznać to na pewno budowle będą kościołami, świątyniami, a obrazy będą nawiązywać do religii chrześcijańskiej.
2010-03-28T13:08:55+02:00
Mozna rozpoznac je po charakterystycznym wygladzie, ale zalezy czy to jest budowla gotycka czy romanska budowle z stylu gotyckiego sa lekkie, wysadziste, wertykalne, wyniesione i bardzo wysokie. Maja one duze okna, rozety wyskokie, ostre wierze, sa smukle wertykalne i strzeliste.
Budowle z stylu romanskiego sa olbrzymie, potezne czyli monumentalne, trwale ogromne i przesadziste, Maja male okna, okragle wierze, prosta konstrukcje, sklepienie krzyzowo-zebrowe, masywne mury , nawa glowna jest odzielona od naw bocznych.

Prosze ;)