Odpowiedzi

  • Ynka
  • Początkujący
2010-03-28T13:16:49+02:00
M. korskie
m łapietów
m wschodnio-syberyjskie
m czukockie
m beringa
m ochockie
m japońskje
m żółte
m wschodno-chińskie
m filipińskie
m celebes
m południowo-chińskie
m arabskie
m andmańskie

13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T13:23:02+02:00
Azję oblewają morza:
-morze karskie
-morze kaspijskie
-morze arabskie
-morze andamańskie
-morze jawajskie
-morze banda
-morze sulu
-morze południowowschodnie
-morze wschodnio-chińskie
-morze żółte
-morze japońskie
-morze ochockie
-morze beringa
-morze wschodnio-syberyjskie
-morze łaptiewów

europe a azję dzielą góry ural czyli wypisałam tylko te może które oblewają samą azję a nie azję z europa:P
57 2 57
2010-03-28T13:27:41+02:00
Morze arabskie ,,morze południowochińskie, m.żółte, m.japońskie, m.ochockie,, m.Beringa,m. wschodnioeuropejskie, m.łaptiewów, m.Karskie, m.Kaspijskie
9 4 9