Odpowiedzi

2010-03-28T13:15:35+02:00
1. Wpisując do internetu hasło trzeba je zapisać zwiężle
2. NIe szukac informacji o zwierzętach na kanałach z kreskówkami
3. Wiedzieć na jakiej stronie co się szuka
4. Podczas poszukiwania informacji w internecie wart przeczyrtać fora
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T13:17:05+02:00
1.Nie wierzyć we wszystko co jest napisane,powiedziane, lub pokazane.
2.Czytać,słucha lub oglądać ze zrozumiem.
3.Tekst napisany nie jest zawsze prawdą.
4.Trzeba przeczytać cały tekst od początku do końca i ze zrozumieniem.
5.Dobieramy media odpowiednie do naszego wieku.
6.Nie używamy wulgaryzmu na stronach publicznych.
7.Nie oglądamy rzeczy nie odpowiednich dla nas.
8.Korzystamy z mediów nie tylko dla rozrywki ale tez dla nauki.

3 3 3
2010-03-28T13:17:29+02:00
*korzystamy z odpowiednich dla naszego wieku stron www
*wykorzystujemy media nie tylko dla rozrywki ale także do nauki
*nie jesteśmy wulgarni na forach
*nie oglądamy nieodpowiednich dla nas filmów
*nie tracimy czasu na filmy akcji ;)
*kupujemy nationala zamiast bravo(rada naszej nauczycielki;))
3 1 3