Odpowiedzi

2010-03-28T13:17:50+02:00
210 / 3 = 70 > tyle owadow zje 5 kameleonkow w ciagu godziny

owadow zje jeden kameleon > 70 / 5 = 14

14 * 2 * 2 = 56 > tyle ile owadow zjedza 2 kameleony w ciagu 2 godzin
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T13:19:21+02:00
W godzine 5 kameleonow zjada 70 owadow bo 210:3godziny to 70
70:na 5 kameleonow to 14 owadow. czyli jeden owad przez jedna godzine zjada 14 owadow.

teraz jesli jest 2 kameleony to 14*2= 28 owadow zjedzonych przez dwa kameleony w godzine

28*2 godziny=56 owadow zjedzonych w ciagu dwoch godzin przez dwa kameleony.

to wszystko :)
2010-03-28T13:21:49+02:00


210:5=42-tyle zjada jeden kameleon-w trzy godziny
w jedną godzinę jeden kameleon zje 21 owadów
w dwie godz. zje 42 owady
czyli 2 kameleony w 2 godziny zjedzą 42+42=84

odp.:dwa kameleony przez dwie godziny zjedzą 84 owady.

mam nadzieję że pomogłam :)