Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-30T17:52:44+01:00
lis stara sie wytłumaczyc malemu ksieciu ze nie jest oswojony i niemoze z nim sie bawic,chłopiec ciekawy wszystkiego zapragnoł dowiedziec sie więcej. Lis wyjaśnia mu że oswoić to to samo, co stworzyć więzy ale jeżeli mnie oswoisz , będziemy się nawzajem potrzebować.Lis pomaga również Małemu Księciu zrozumieć jakie przywiązanie ma znaczenie w jego małym świecie .Chłopiec pojmuje znaczenie słowa przyjazń ,ze każda rzecz przypominająca osobę bliską sprawi radość.Jemu Zboże, które jest złociste, będzie mu przypominało lisa. Ale dowiedzial sie równiesz ze przyaźń niesie również smutek: ryzyko łez, gdy nadchodzi rozstanie. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu. Prawdziwa duchowa, emocjonalna więź .
12 4 12
2009-10-30T17:53:08+01:00
Lis uświadomił Małemu Księciu, że przyjaźń i miłość wiążą się z odpowiedzialnością
7 3 7
2009-10-30T17:55:32+01:00
Rozmowa z lisem uświadomiła Małemu Księciu jak ważna w jego życiu jest Róża
6 5 6